Justin Bieber~

"TIDAK!!! Justin Bieber la sih!!! Hensemnya dia! hensemnya dia!!"

Itulah ayat yang selalu aku dengar  bila masuk kelas nampak gambar Justin Bieber dalam majalah yang kawan chinese aku bawa ke sekolah. Hensem sangat ke Justin Bieber ni?? Bagi aku bolehlah. (dalam hati pun cakap hensem juga tu) KANTOI!! OK. Tapi suka aku pada JB ni x lah ketara sangat ya!! Ada ramai orang sanggup beli barang yang ada gambar Justin Bieber? Huh! dasyat betul pengaruh engkau Justin Bieber! Artis dekat Malaysia pun x popular macam engkau tau! untung-untung! Sanggup kebanyakkan remaja beli tiket konsert engkau masa engkau buat persembahan kat Malaysia. satu tiket bukan murah! mahal! RM78 camtu. WOA! tapi sanggup juga beli. =+_+= 

Ceh3 tunjuk macho! Amacam?? puas tatap wajah Justin Bieber?? hehe

Tengok muka dia yang senyum ni! Tengok puas-puas tau bagi peminat setia Justin Bieber ni! Karang malam x tidur sebab asyik terbayang wajah dia sahaja. T_T

Ok. Ni gambar yang dah di edit! KLIK! wahhh banyaknya! MACHO2!!
Ok! Aku ni cakap main ikut sedap mulut sahaja. Tetiba SELENA GOMEZ datang beri amaran sebab kutuk BOYFRIEND dia habis aku! alamak!! x pe! Nanti aku pinjam Bom dari NORDIN MATTOP balik di rumah SELENA GOMEZ tu kalau dia nak cepuk aku! hehe. ^_^ Baru dia tau FAN Justin Bieber ni bahaya!! haha! merepek betul! huhu.. For my friends yang minat gila-gila dekat JB ni.. tataplah wajah dia puas-puas ya! yela, korang mana boleh jumpa dia kalau x pergi luar negara bukan? hehe.. memandai betul! k just that 4 today!

No comments:

Post a Comment