Pussy Cat!


Salam buat semua. Hari ini cerita kucing. This all cat picture are my LOVE cat! First i would like to introduce you all about my first cat.


This is PANDA.  Panda kalau tidur memang begini. Terkangkang  sahaja. 
Kalau gambar atas x nampak muka.. Yang ni you all can look it face! Cantik x mata Panda?? hehe
Ok. This is CANTIK. but i call it COMOT. Time ni dia protes tu yang panjat atas tangga yang atas sekali. Kalau dia bangun, ekor digerak-gerakkan, dah hilang agaknya. About 6 inci rasanya.. BAYANGKAN!
This is COMOT face! haha nice face COMOT! cute!!
This three cat adalah kucing luar. Aku bagi makan, lepak, main dengan Panda setiap hari dalam rumah.. Wah3 senang hidup ye!!
OK. Ni perkenalan antara kucing ye!  kucing siam tu kembar sebenarnya. Ada lagi seekor tapi ekor panjang.. yang ni ekor pendek. So nama dia pendek la! x sesuai betul nama dia. yang ada campur warna merah nama dia merah. dan yang kat belakang tu nama dia along. bukan along kutip hutang tau!!

 Sampai di sini dulu lah ya.. Sambung lain kali.. Next time! Aku nak ambil kesempatan ni nak cakap dekat kawan-kawan yang sama sekolah time sekolah rendah dulu.. yang aku rindu sangat-sangat kat korang. Teringin nak jumpa dengan semua kawan-kawan dan juga cikgu yang bagi harapan dan dorongan supaya belajar sampai berjaya.. Terima Kasih buat cikgu-cikgu yang x pernah-pernah jemu mengajar saya!


No comments:

Post a Comment