lawak spontan

Seminggu aku pergi sekolah pagi.. mula2 cadang untuk beri sokongan pada ahli rumah sukan..tapi lain jadinya.. haha. Dalam masa seminggu, aku asyik ambil gambar je x berhenti-henti! penat juga..nanti sampai rumah terlelap bila pergi sekolah dah x ada mood! bencinya..akhirnya semua subjek jadi x menarik.. ish aku ni pergi tittle lain pula! Ok tengok gambar ni semua.. secara x sengaja aku ambil jadi babak macam menarik pula bagi aku..
ni Fadhilah.. aku tengok Fadhilah lompat jauh macam nak bawa kereta.. bila tengok.. aku mesti nak ketawa.. haha tapi memang best rase menyesal agaknya klo aku x datang

ni fadhilah beriya-iya loncat dekat kawasan licin untuk cabar diri akhirnya lepas..yea
gambar ni pula rase macam diorang tengah putus hubungan..yang lelaki tengah marah dekat perempuan manakala yang perempuan tu pula tengah sedih sambil tutup muka untuk cover! haha

Ni An Nur.. aku tengok cara dia macam patung egypt pula yang orang yang dilukis di dinding gua  zaman dulu2

Ni pulak Sabrina.. aku tengok macam best je gambar ni.. ye la rasa macam tengah lompat jauh smbil sebut merdeka! kan tangan tu naik atas.. haha rasa macam tengah sambut merdeka~ MERDEKA!

Ni Fadhilah.. aku rasa ni macam lawak spontan yang dia buat.. tadi lompat macam bawa kereta.. sekarang aku tengok macam Fadhilah ni tengah sebut YES sebab lepas..
Sabrina rasa gementar sikit bila lompat tinggi ni.. akhirnya lepas..haha muka Sabrina dah bangga skit dah tu sebab lepas
Aku rasa senang hati bila korang buat lawak spontan begini.. aku harap ayat yang aku gunakan tu x tersinggungkan perasaan korang ye.. All the best! bagi aku korang terbaik! ye!

No comments:

Post a Comment