Friend Is Our Life?!

Hari ini aku akan cerita tentang kwn2 aku pulak. Kawan ada pelbagai rupa.. hehe. Ada yang bujur, ada yang tiga segi, ada yang muka die empat segi tepat.. (Mana ade muka gitu! merepk lbih ni!) Kembali pada tajuk asal. Antara gambar kwn2 yg aku dpt tangkap => => =>

Ni Ain.. dia suka ambil gambar.. FEELING sikit! hahah
Ni An Nur. dia peminat MINHO dan KYU HYUN..hehe
Ni Nabila dan lebih dikenali dgn nama CIK NAB! Dia peminat setia LEETEUK
Ni Bariah dan lebih dikenali dengan nama Baie! Baie seorang yang pemurah senyuman dan baik hati! 

Ni Erma! aku suka sangat bila tengok erma senyum.. Muka dia dengan abang dia serupa sangat bila diorang senyum. Erma! U R So Cute!!

Ni pula Sabrina. Sabrina peminat setia DONGAE dan SIWON. hehe

Ni Fadhilah. Dia suka sangat senyum.. X pe. senyum itu sedekah..

Ni Farzana. Die suka ckp tntg . . . . . ( rahsia) hehe
Setakat ini dulu lah ye.. buat masa ni x ada tambahan watak lagi.. Kalau ada nanti aku akan tulis ataupun tambah dekat sini senyap2! shhhh! jangan beritahu sesiapa tau! nanti bongkar rahsia..

No comments:

Post a Comment