Happy Birthday Rohmah..

Hari ini hari jadi Rohmah iaitu 21/4/2011.. tadi lepas balik sekolah lepas habis acara sukan setelah masing2 penat kitorang semua kenakan Rohmah.. lepaskan kepenatan dengan baling tepung~ haha best nye!!! haha kjamnya aku!! ni semua hasil pendapat An Nur, Sabrina, Fadhilah, Farazana, Aliah.. semua setuju untuk baling tepung kat Rohmah.. Aku wakil beli tepung.. haha semagat betul aku time beli tepung..haha


Jom buli Rohmah! dengan rela hatinya Rohmah suruh aku ambil pic yang semua orang baling tepung dekat dia
Fadhilah tengah nak kenakan Rohmah malang sekali orang baling dekat dia tepung tu dulu..haha
Rohmah baling tepung dekat orang belakang.. aku x perasan siapa pula dekat belakang tu..aduhai!
Semua ketawa bila tengok Rohmah..  tepung masuk mata '.'
Farzana ketakutan~ takut tepung masuk mata la tu~  =.=
Ni Fadhilah.. kitorang baling ramai2 tepung dekat dia then take pic! macam cantik pula
peasssss
smile!!!! ambil gambar walaupun muka dah macam kena make-up macam hantu kak limah! betul ke??
SENYUM MACAM PATUNG!!!!  Gambar Mia lagi ok tau!! haha

Aku rasa kali ni adalah sambutan yang terbaik buat Rohmah.. bagi aku la yer :) .. I WISH WE WILL HAPPY ALWAYS... Our Friendship Will 4 Ever!! I HOPE 4 THE BEST Ok?! 

No comments:

Post a Comment