Baru aku tahu~

Salam untuk semua. Baru aku tahu kenapa aku bagaikan orang gila apabila berada di sekolah tadi. Aku tergelak gila-gila START dari tengah hari 28/2/2011 hingga TIME beratur kat kaki lima sekolah. Semasa di dalam kelas, aku dengan Farisha dengki dengan budak cina yang duduk sebelah Farisha, Sew Yen dan depan budak cina sebelah Farisha, Lynette. Farisha cakap yang Lynette gila, tapi tiba-tiba aku dengan Farisha boleh gelak terbahak-bahak dekat belakang kelas. Sew Yen cakap dekat aku yang semua budak dalam kelas 1PM2 ni dah gila. Mana tidaknya, semua orang bising macam apa lepas tu gelak kuat-kuat. Hahahahah.Mula-mula aku rasa lepas habis periksa aku jadi macam BLUR sikit.Hahahahaha. Aku ada juga rasa macam ada SOMETHING yang tidak kena hari ini, tapi aku tetap biarkan perkara tu bermain dekat fikiran aku. THEN bila aku sampai rumah, baru aku teringat yang hari ini hari jadi abang aku. I wish to him- Semoga panjang umur, murah rezeki dan sihat selalu. Tidak lupa juga aku doakan untuk kau mendapat 8A dalam PMR nnt. May ALLAH bless you for ever, evr after.~ Hmmmmm... nak bagi hadiah ke tak nak? nak ke tak nak? nak ke tak nak?.. tengoklah......kalau aku boleh beli something special, aku beli kalau x boleh, TAHUN DEPAN la jawabnya..hahahaha

No comments:

Post a Comment