Movie??

Hari Rabu yang lalu..16/3 aku pergi SP (Skudai Parade) sebab ada beberapa orang (kengkawan lama) nak jumpa. Punyalah bersemangat gila-gila aku pergi dengan adik saudara aku. Sampai dekat situ, boring gila sebab trlalu awal. haha. Bila dah jumpa diorang, suma cadang nak tengok wayang. Aku mula-mula setuju. Tetiba dorang cakap nak tengok cerita Kembar Siang  yang start pukul 1.15pg. Aku pula kena balik pukul 2.00ptg. Akhirnya aku seorang sahaja yang x ikut dorang. haha. Aku pergi jumpa mak aku lepak makan sama-sama. Lepas makan-makan, tetiba mak aku cakap pergi tengok wayang balik dengan abang aku ngan sorang lagi budak yang tua 2 tahun dari aku. So aku follow je la. Mula-mula dah cadang nak tengok cerita Kembar Siang tu. Last-last tertukar ngan cerita THE MECHANIC. Masa mula-mula tengok trailer die macam best, bila start cerita>>slow gila! mengantuk aku..Bila ada tugas yang kena dia buat baru adventure.~ Bila cerita THE MECHANIC ni tamat, aku  buat keputusan ceritanya memang SLOW, TaPi ADVENTURE seBaB ada SCENE TEMBAK-TEMBAK. Kalau nak tahu jalan ceritanya macam mana, pergi lah tonton..

No comments:

Post a Comment