The Popular ~

Hai! Lamanya tak update blog!! hmmm kalau korang nak tau kenapa aku lama tak update blog?? *kalau tak nak tau buat DONNO je la ye! Ok.
Sebab-sebabnya adalah: - 
                           1. Memang kebiasaan.. (malas nak taip huruf di keyboard)
                           2. Tak ada idea nak tulis cerita apa
                           3. Tak ada masa.. (kerja rumah setia menunggu)

Itulah dia antara sebab-sebabnya. (ada lagi sebenarnya tak nak taip je) hehe. Ok! Kali ni aku nak tulis sikit tentang '....' aku tak tau nak cakap apa la. Benda tu patung ke game or something that i don't know its name.
Whatever la.. aku bukan peduli sangat pon..hehe. Masa mula-mula dulu, bila aku pergi sana nampak dia. Pergi sini nampak dia. Lepas tu berganti pulak yang lain. *tak amik masa setahun pon untuk tukar! Ok, antaranya ialah --> see this picture!
Mickey Mouse

Spongebob Squarepants

Patrick Star

Sandy Cheeks

Elmo

Domo-kun

Angry Birds


Itulah patung,game, or anything.. yang aku tahu dari dulu sampai ke hari ini. ok 1 more thing kisah ANGRY BIRDS je. Ni tambahan punya. Aku dapat tahu la ye. Bukan rekaan semata-mata. Sebenarnya ANGRY BIRDS ni rupanya bukan burung rekaan! tapi burung yang betul-betul ada kat muka bumi ni. Ok aku tunjukkan gambar yang aku jumpa sama dengan ANGRY BIRDS nya.


Ok. Sampai sini dahulu. Ada masa lagi nanti kalau aku rajin, aku update la blog nie. 

No comments:

Post a Comment