Pengalaman Hari Kedua di Sekolah

Masa sampai sekolah aku pergi jumpa kengkawan untuk lepaskan rindu kat diorang.. tiba2 KRING!!!! loceng pon berbunyi~ " alahai... baru je nak lepak sama2 dah bunyi loceng?!" so aku beratur la.. masa beratur macam apa! berterabur.. sampai cikgu penat nak cakap kesian betul~ hahahah~ lepas beratur kitorang semua kena pergi dewan untuk orentasi..masa orentasi penat giler walau pun tak buat pape..aku penat sebab duduk rapat sangat rimas di buatnya..lepas tu angin satu pon x lalu... panas betul!!! tapi cikgu sempat wat lawak..hahahah cikgu tu x abis2 nk minta budak belanja dia NESCAFE ICE!! hahaha..masa dah nak balik..ada budak lelaki pergi depan cakap kat cikgu yang kasut dia sebelah kiri lain sebelah kanan lain~ tiba2 seorang lagi budak..bukan budak laki tau!! tapi budak perempuan pergi depan..aku dengan kawan2 aku ingat dia nak pergi tandas rupa-rupanya dia pon sama kasut sebelah kiri lain kanan lain hahahahahah kitorang semua ingat budak lelaki dengan perempuan tu tertukar kasut~ so semua murid dalam dewan semua ketawa^_^... tiba2 cikgu cakap bukan diorang tertukar kasut tapi diorg tukar kasut dengan orang lain..hahahaah bukan ke pelik budak lelaki boleh tertukar kasut dengan budak perempuan sedangkan surau lain2..hahahaha time orentasi memang best..tapi time belajar best ker??? tunggu aja lah buat masa nie hahahah
                                                                                                                                                                                          by:~ Raja Anis

No comments:

Post a Comment