kisah awak dan saya

Awak tahu x..saya hanya ada awak sebagai kawan karib saya..awak lah yang selalu pedulikan saya..awak lah yang selalu teman kan saya apabila saya hendak ke mana sahaja..kita berdua bagai isi dengan kuku..berat sama dipikul ringan sama dijinjing.. kita selalu bersama walau di mana jua~ saya sayang akan awak tau!! tapi malang bagi kita..awak dah ada kawan baru..cantik,comel,kaya dan lebih bagus dari saya..awak dah x pedulikan saya lagi... tapi x apalah..saya cuma nak lihat awak bahagia dan tersenyum dan ceria selalu~saya x kisah kalau awak lebih suka dengan dia..asal awak bahagia sudah lah..saya di sini masih ingat lagi akan awak..tapi saya juga berharap agar awak masih ingat akan saya~ kalau lah saya tahu yang kita x akan berhubung lagi..saya pasti akan mengembirakan awak buat kali terakhir..sedih lah juga bila awak dah x berhubung dengan saya lagi..kalau lah ada masa.. saya harap dapat jumpa awak lagi..

No comments:

Post a Comment